2015. március 5., csütörtök

Kritika: Wait for you - Várok rád

Sziasztok!

Bátran kijelenthetem, hogy J. L. Armentrout, vagy amilyen álnéven ezt a regényt kiadta, J. Lynn a kedvenc íróm! Természetesen Jenniferrel először a Luxen sorozat kapcsán találkoztam, ami versenyben van jelenleg a kedvenc sorozatom címért. Nem hittem volna, hogy képes még egy annyira fantasztikus történetet kitalálni, mint amilyen a Luxen - határozottan tévedtem.

Wait for you - Várok rád
Írta: J. Lynn (azaz J. L. Armentrout)
Kiadta: Könyvmolyképző Kiadó
Oldalak száma: 490

Véleményem (szándékosan nem tartalmaz túl sok spoilert):
Aki jártas a mai YA/Fantasy könyvek világában, tudja, hogy az egyik legfelkapottabb sorozat J. L. Armentrout Luxen sorozata, amiből (ha jó értesültem), még filmet is fognak készíteni. Mikor a Várok rád-ot elkezdtem olvasni, az előbb említett sorozat első két kötetén túl voltam, így ismertem az írónő stílusát. Igaz, hogy ez a könyv nem volt rám akkora hatással, mint az Obszidián, és folytatásai, de nagyon jól szórakoztam az olvasása közben.

Mikor először kezeimben fogtam a Wait for you-t, nagyon meglepődtem, hogy milyen vastag. Teljesen tanácstalan voltam, hogy mivel lehet megtölteni 490 oldalt. Voltak pontok az olvasásom alatt, mikor tényleg lehetetlen célnak tűn eljutni a végére, de mivel mindig történt valami izgalmas a sztoriban, igen hamar mégis átrágtam magam rajta.

Avery és Cam kapcsolata talán szerelem első látásra. Nem mondanám, hogy Avery ezt érzékelte, de biztos vagyok abban, hogy Cam igenis tudta, hogy ez a lány nagy hatással lesz rá. Az egyetemista élet mindig nagyon szépen van lefestve a könyvekben (pl. Gyönyörű sorscsapás), ez itt sem volt másként. Bulik, barátok és egy kis tanulás, mikor jön a vizsgaidőszak - ez számomra, 11. osztályosként nagyon jól hangzik. A két főszereplő kapcsolatának első része nagyon vontatott volt, Avery annyiszor mondott nemet Camnek, hogy néha én Cam helyében már hagytam volna a lányt, hadd pukkadjon meg... - jajj, de kedves vagyok!;)

Cam mégis kitartó volt, s mikor a lánynak szüksége volt rá, ott volt neki, s így elnyerte az első randit. Innentől kezdett el a történet végre érdekes lenni, igaz, hogy hullámvölgyek sorozatán kellett átevickélni a szereplőknek, a sok vicc, poén, humoros beszólás feldobta a könyvet.

Néhány szóban azért megemlékeznék a mellékszereplőkről is. Avery, illetve Cam szülein, családján kívül egyedül a csajszi barátai jelennek meg, őket ismerjük meg jobban. Már eltelt néhány hét mióta ezt olvastam, s sokat elmond a mellékszereplők kidolgozásáról, hogy csupán az maradt meg, hogy Avery egyik legjobb barátja meleg volt... Ami pedig a szüleit illeti, édesapja utolsó megnyilvánulásán kívül nem sok emberi van bennük, s ez jól kidolgozott tulajdonság volt Armentrout részéről.

A vége igazán idilli lett, s szívem szerint bármikor újraolvasnám az egész Wait for you-t, mert ez volt a februárom legjobb olvasmánya!

Pontokban: 5/5 :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése