2015. április 26., vasárnap

A Nemzetközi Könyvfesztiválon jártam

Sziasztok!

Kisütött a nap és megrendezték az idei évi Budapesti Nemzetközi Könyvfesztivált a Millenárison. Természetesen én is ellátogattam, s nem kevés könyvvel távoztam. Mivel csupán az előre eltervezett vételeimre gondolva vittem magammal pénzt, a Penguin Readers angol nyelvű könyveiből már nem tudtam válogatni - máskor okosabb leszek! :)

A helyszínen 3 könyvet zsebeltem be, melyeket már hónapokkal ezelőtt kinéztem. A Mammut 2 Librijébe pedig 2 könyvet szállíttattam a könyváruházzal, mert törzsvásárlóként nagyobb kedvezményhez tudtam hozzájutni a Librinél, mint amekkorával a fesztiválon megvehettem volna őket.

A hangulat a Millenárison fantasztikus volt. A főépületbe belépve csak ámultam, hogy mennyi kiadó jelent meg az eseményen. A Maxim és Könyvmolyképző standjainál vásároltam, előbbinél 30%-os, utóbbinál 20%-os kedvezménnyel. A Könyvmolyképző Kiadó bódéjánál rengeteg könyv volt felsorakoztatva, s mivel sok Elit kötetet csak itt lehetett megvenni, könyvesboltokban pedig még nem, sok olvasó válogatott a még friss, ropogós könyvek közül.

Szerzeményeim:
  • Mara Dyer eszmélése 
  • Gyönyörű tévedés
  • Sötét elmék
  • Halálkúra
  • Itt voltam
Néhány kép a eseményről:
Instagram: @orsireads
Instagram: @orsireads

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése